Rabu, 18 Ogos 2010

Geram! Geram!

kurang aja pnya nabila setan! brani2 nya dye tuduh bwak phone gi skola?
what the f**k dude?!

fyi,tdi mse ujian..cikgu mazitah panggil dyla. then dye check2 dyla punya poket sume!
dye ckp dyla pnya phone mne? weh,aku jarang la bwak phone gi skola! sengal tol.yg dyla bawak slalunya camera. phone jarang.ap yg aku nk snap time2 exam gini? pe daa~
lepas tu nk suro2 dyla ngaku plak..
dye ckp en,better dyla ngaku..kalo dye dpt bukti yg btol2 dyla bwak phone..lgi terok dyla dapat hukuman. eh,lantak kau la nk hukum apa pun! aku ta wat sala,so aku nk ngaku apa seyh?
pastu kalo korang nk tau,bkn dyla je sorang yg kna dgn mazitah tuh,shahera,pravin,faiz,umol n eika sume kena! and then,bukan nabila je sorang yg ksi tau,si sharmila n yus pun gi ksi tau!
orang lain yg bwak phone,dyla plak yg kena! memang geram aku dgn betina setan ni !
and then,mentang2 kawan2 dyla yg bwak,so dgn dyla2 skali kena! then,tdi dyla dh nages2 tau..
pastu mazitah ckp,dyla pandai blakon la..pe la! hari tu pun same. gdoh pasal cikgu akmarina.
org lain yg buat,and walaupun fany dh kata bkn dyla..dye still nk sala kn dyla dlm hal ni.
hey,apa masalah kau huh mazitah? kenapa kau nk jge aku sgt? and then tdi dye ckp,"tunggu je..sye akan siasat. awk ta nk ngaku kn?" alamakkk! pe masalah ntah pmpuan ni!
pastu,phone atika,shahera n umol dh kena rampas.
hurm..tdi shahera ckp,si nabila ni nk bls dendam kat dye..tpi disebab kn dyla,umol n eika
ni kwn2 dye..so dgn kita2 skali kena! and tdi,gak umol,eika & shahera sign surat gantung.
maybe esok diorg kena gantung. memang kurang aja itu ketam!!!
kesian diorg...
and then mse balik tu,shahera menjerit kuat gle! "EH BETINE GI MATI LA KAUU!"
pastu dye nk elak,then dye gi lalu tangge dak2 form 5.
then dyla plak tron... nmpk dye kat tangge yg ujong blik air. in da same time faiqa jerit panggil nabila. then dye suro ke sini. muka dye time tu dh cuak.

dyla: eh kau ckp pe kat mazitah?

nabila: (pucat) eh,mne aq ckp pe?

dyla: (jerit kuat) eh kau ta payah pura2 nk blakon la betine! baik ko ngaku!!!

nabila: (sebak) eh,aku ta tau pape pun! knp tibe2 nk sala kn aku?

dyla: (time nih dyla tarik dye nk bwak kluar dr skola,tpi dye ta nk) eh ko sini! sni !!!!!!! (jerit)

nabila: (dye dh nages gila2 time neh) dyla,pe sala aku? aku ta tau pape pun?! tlong la jgn tuduh aku yg bukan2.

time neh izzah n tasha dtng. then si izzah pnya sengal gi msok cmpur dlm hal nih.

izzah: eh dyla,kau jgn tuduh2 dye doe. ta baik.

dyla: eh,kau jgn msok cmpur dlm hal ni bole tak! blah ar! (jerit)

izzah: ye laa.kau ni ksian dye..(pastu dye bebel ap ntah)

dyla: kau ta payah la nk msok cmpur hal aku! ni aku pnya prob,aku pnya pasal la! tu la kau,dh kwn baik sgt dgn si ketam ni kn? sbb tu la ksian sgt kat muka dye kn?! eh better kau blah arrr!!!!! (time neh dyla dh jerit gile2 kat kolong tuu)

then izzah tros diam. pastu tasha ckp

tasha: ntah kau! kau diam sudaa.

pastu dak2 laki form 5 campak dyla batang kayu suro libas kat muka si bongok tu. then diorg jerit "DYLA BANTAI JE DOE BETINE NI ! AKU MEMANG DH PANAS GLE DGN PMPUAN BJU KUNING TU!" (means nabila ketam tu!)
tpi dyla still tahan n saba,coz tu dlm skola. kang ta pasal2 lgi trok dyla kena dgn mazitah!

nk tau mcm mne dyla dpt tau si ketam ni ksi tau kat mazitah? dyla ta menuduh tauu..
tpi yasoda yg ksi tau. dye ckp, tdi sharmila yg ksi tau dye..
bahawa yus,sharmila n si ketam setan tu gi ksi tau kat mazitah. sbb pe dyla ta tau.

bak kata mama saya "DALA MUKA TA LAWA,HATI PLAK BUSUK!"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan