Isnin, 13 April 2009

aden hampir kena tampar

oh my god!
padan muka si evil tu!
mulut dalah mcm x der insurance!
tdi dia hmpir kena tmpar dgn cikgu aziz~
yes!
yes!
yes!

nk tau mcm mner cite dia?
read this dailog!


aden:woi farhan jgn kacau aku!
farhan:sape kacau ko!

(farhan still ketawa mcm org gila)

aden:wei bodoh,bangang! diam argh!

(time ni cikgu tgh terangkan camner nk wat folio sejarah!
then,si setan ni bising gila. dia ckp farhan bising,abis tu dia? time ni la best ni!)

cikgu aziz: eh aden!!!!!!!!!!!!

(cikgu aziz baling kapur kat aden time ni. tpi x kena. sipi lgi!)

aden: .................

(time ni aden terkejut gila la!)

cikgu aziz:awk jgn buat saya marah! dalah awk duduk depan ni!
x pasal2 tangan saya ni naik kat pipi awk!
kalo saya baling kapur x kena,tngan saya mmang dh dkat kat awk ni!
dalah org terang kan ko x nk dgr. pastu,tnya org byk kali!

(aden diam smpai x terkata!)
tu la...padan muka!

padan muka ko aden!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan