Khamis, 26 Mac 2009

geramnya aku hari ni

geram aku ngan budak kelas aku ari ni!
dalah bising semacam!
kadang2 aku maca pelihara haiwan kat ZOO!
(mentang2 aku ni ketua tingkatan~)
dengan farhan punya bising ;(
x guna punya penolong!
satu benda pon dia susah nk wat!
atikah,shahera,and farah (best fwenz aku ^_*)
asyik bising jerk!!!!!!
kadang2 they all ni wat aku macam tunggul plak @_@
FARAH,kerja dia x lain x bukan....asyik2 CIKGU TAHIR jerk!
opss..i mean,FAIZAL TAHIR.
ATIKAH,kerja dia x lain x bukan BUDAK PAHANG! (wah ^_*)
criter atikah n budak pahang menarik sebenarnya!
kalo dilah ada masa,dilah criter kat u all ok ;D
SHAHERA,x lain x bukan ngan cubitan dia!
wow! dia punya cubit......memang macam POWER ROOT tongkat ali ;p
kalo satu hari x cubit org memang x sah!
org yg slalu kena ialah dilah,haikal n farhan.
HAIKAL,x habis2 jalan sana sini. n then mulut macam x ada insurance!
ada je....benda yg dia nk ejek kat shahera!
(dia slalu ejek shahera,GAJAH!)
n then................................................padan muka ko haikal!
shahera apa lagi. bangun dr tempat duduk..n then dia cubit haikal mcm
cubit ayam!
hahahhahaha!! (ketawa jahat)
haikal plak terpekik terlolong mcm org nk beranak!
hakhkahkah!!!

jadi ni lah dia RADIO KARAT yg slalu cari informasi
kalo dilah x der kat skolah~ ^_*
misalannya dilah absent,they all ni la yg cari criter hangat kat
skolah tu!
akhakha!!
walaupun perangai diorg ni kadang2 macam
haiwan peliharaan,tpi diorg tetap best friend dilah tau!

I LOVE U!

BFF!!!

YAHOO!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan